6 September 2014

Singapore


aku pernah pergi Singapore 2 kali. kali pertama masa tahun 2010. masa tu aku darjah enam. aku pergi bulan Jun, 13 – 15 Jun 2010. ni kira first time aku pergi oversea, Singapore kira oversea la jugak kan walaupun dekat je ngan msia haha


masa ni aku just pergi Singapore Zoo. universal tak sempat pergi, sebab tiket dah habis. aku nangis je tengok orang dalam universal tu. jealous habis.

so kali kedua aku pergi iaitu pada tahun 2013, aku berpeluang masuk USS ! it was a GREAT, I mean SUPER GREAT experience ! plus, kali ni ada 4D TRANSFORMERS RIDE ! sumpah best gila !



dah habis pergi uss. the next day we went to, SINGAPORE ZOO.. AGAIN  !!



actually kat Singapore zoo ada banyak lagi binatang comel. tapi itu bukanlah sebab aku suka zoo kat sini, tapi, the surroundings ! zoo ni memang best, suasana macam dalam hutan, landskap sangat best ! aku harap lepas ni boleh datang lagi. haha.

k thanks for reading ! au revoir !

No comments: