27 September 2014

Target

11 subjects. kalau boleh, semua nak bolot 11 A+. tapi, disebabkan ke-busy-an aku yang melampau ni, maka macam takde harapan nak bolot semua A+. so my target is..

5 A +   4 A  2A-/B

tahulaa, kita kena berani target tinggi-tinggi kan, dare to dream big. taapi aku tahu level aku sekarang ni macam mana, so aku rasa 5A + tu pun dah berbaloi la. cukup untuk masuk 5 IK kelas first tahun depan. tolong sesape yang bace ni, doakan saya !!!!

A + - sejarah, syariah, quran sunnah, english and chemistry

A    - biology, physic, math, bahasa melayu

B    - addmath, arab

tahu kenapa aku target addmath aku B, sebab tajuk differentiation dah buat aku jadi bengong 360 darjah huhu. bahasa melayu aku tak pernah dapat A sejak form 3 (kecuali pmr je first time dapat A). and sejarah memang aku target A + , because i think ive well-prepared for it

till next post, byeee (^,^)

No comments: