28 December 2014

Korea - Everland

hii

sebenarnya aku memang nak buat post ni ikut turutan hari, ala ala kronologi la kononnya. tapi aku memang tak ingat sangat tarikh. nasib dslr tolong setkan tarikh dekat gambar gambar, tu yang membantu aku nak tulis post ni. heheh (introduction paling pelik)

so, the next day after we visited nami island and petite france, we went to EVERLAND ! everland ni macam universal studio lah juga, but everland ni besarr sangat. honestly aku agak sedih sebab kitorang tak pergi lotte world, tapi aku sangat beruntung sebab everland pun memang best, 5 GOLDEN STAR aku kasi <3 and yeah, everland terletak di bandaraya Suwon :)

this is the view from our hotel room, ada snowwww



selfie with the koreans


hang tengok, tukang sapu sampah pun segak


uniform diorang iz so kiutt, kalau kat msia ada macam ni aku pun nak kerjaaa


the cute tree


tengah terbang




will miss u everland :(

No comments: