10 December 2014

Korea - Jeju Island Part 3

sebenarnya aku tengah buat homework english scrapbook. tapi biasalah, kalau homework yang kena guna laptop ni selalunya diselang selikan dengan melayari internet laa kan. maka dengan kesempatan ini baik aku habiskan cerita korea sebelum sambung-buat-homework-lah-sangat :p

so, setelah puas main salji sampai tangan kaki semua dah tak rasa, kami pun bergerak ke tempat seterusnya iaitu ke muzium 5D theatre kot tak silap aku. aku taktau apa namanya tapi dalam tu kitorang tengok movie 5D and ada juga muzium ice. muzium ice ni ala ala ict lah lebih kurang walaupun aku tak pernah pergi ict heh


censored sikit. so untuk 5D theatre kitorang tengok theme NINJA.. better laa daripada theme HORROR kan. ko bayangkan tengok HORROR dalam 5D erk


um so far the show was great, sempat laa jugak aku menguap sekali dua. the show was 7 minutes and yeahh.. worth watching it

lepas habis tengok theatre, kitorang masuk ice muzium pulak. ice muzium ni di ground floor dalam bangunan yang sama. ice muzium ni besttt sebab aku dapat sliding atas ice. real ice. not the artificial one


aku asyik ulang naik slide tu ja. kalah budak 5 tahun. buat malu ja.

kalau dalam gambar aku selalu nganga mulut. kenapa aku dilahirkan begini kenapa kenapa T.T

we spent there for hours, lepas tu dah malam. oh ya, di sana malam sangat awal tauu. pukul 5 dah gelap macam malam. but i tell you, seoul never sleep

the next day, kitorang ke airport untuk pulang semula ke seoul <3

bye jeju island !

No comments: