26 December 2014

Korea - Nami Island Part 2

hiiiiii

sorry kepada sesiapa yang menunggu cerita nami island part 2 terutamanya datin HUDA HANA yang mempunyai request tak munasabah iaitu dia minta post nami island part 1 2 3 4 5 6. sorry hudaaa

lama gila aku tak update blog. sebab internet rumah macam siput maka tiap tiap hari memang aku mereput ja kat rumah bersama sama homeworkss yang tidak kenal belas kasihan :( pathetic gila hidup aku. whatever, aku nak sambung nami island part 2, aku rasa macam dah lapuk dan orang dah tak bacaa tapi takpa aku tak kisah (sangat).

so selesai solat di musolla tu, kitorang melawat kawasan. meh aku tempek gambo bukti aku gi sana













overall, nami island was greatt.. hope to see you again naminami
thanks for reading anway, annyyeoonnggg
***

No comments: